Bersantai di Cameron Highland  

Posted by KaMëàN

Selamat berjumpe...

Ari Jumaat yang lalu aku ke Cameron Highland...
Memang dah lain la suasane kat saner...x macam aku pegi zaman rombongan skolah dulu...tu pon aku pegi tahun 2002..huhu dah tujuh tahun berlalu...
ni aku kongsi gambar yang aku amik kat saner..


Bandar Tanah Rata Di Tengah hari



Kanak-kanak riang bermain




Black Rose di Rose Valley




Sungai Palas BOH Tea Plantation




Sekitar Kea Farm




Pasar Malam Brinchang

This entry was posted on 09 March 2009 at 7:20 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 Comments

aku pun dah lama xgi xcameron highland.. last kalau x silap tahun 2005.. best gak kat sana nak dibandingkan dgn genting ..

March 9, 2009 at 8:32 PM

yup...memang best bro...

March 9, 2009 at 11:08 PM

Post a Comment