Dia Permata Hatiku  

Posted by KaMëàN

Perasaan yang sangat sukar untuk di jelaskan kepada sesiapapun,aku hanya mampu berkata dia adalah segalanya dan memiliki kesemua yang diperlukanku untuk mengharungi hari-hari mendatang.

Ia kermula kira-kira 7 bulan yang lalu..perkenalan dengannya yang tidak diduga akhirnya membawa bibit-bibit cinta dan sayang yang semakin hari semakin kuat dan menebal di tusuk hati ini.Segala angan-anganku yang aku impikan hadir dan terbukti setelah kami mengenali antara satu sama lain.

22-11-2008 ( 22 November 2008 )

Tarikh yang cukup bermakna untuk diriku ini,hari pertama dan pertama kalinya aku berjumpa dengannya dan detik permulaan cinta antara dia dan aku.Dia membuka semua pintu hati aku untuk mencintainya setulus hati.

Hari demi hari berlalu,hubungan ini semakin intim dan perasaan sayang serta cinta makin tebal di hati kami..persefahaman antara kami berdua,pengkongsian minat yang sama,di samping mempunyai chemistry yang sungguh kuat.Dia terlalu bermakna di hatiku ini.Dengan restu keluarga dari kedua-dua belah pihak,hubungan ini makin bertambah baik dan di permudahkan segala urusan.Insyaallah jika memiliki rezeki yang lebih,aku akan meminangnya sebagai isteriku..kerana dialah ratu sanubariku buat selama-lamanya..MAHIRAH ABU BAKAR


IraMeaN Kimiura
-2211-

This entry was posted on 27 April 2009 at 7:40 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 Comments

iramean2211  

erk~ siapekah itu minachi....??

April 27, 2009 at 11:12 PM

bahagia betullah membe aku sorang ni.senang2 lepak blog aku bro badramon.blogspot.com

May 2, 2009 at 6:45 PM

Post a Comment